Sujet: Re: 2e Rallye FSAM 2009 - Dimanche 18 Octobre Ven 16 Oct - 9:44
je crois que le grand combat se situe au niveau de MAx et TAx contre les 4 roues motices et s'il pleuvait le soir du samedi, ça va être trés intéréssant
Sujet: Re: 2e Rallye FSAM 2009 - Dimanche 18 Octobre Sam 17 Oct - 12:07
Bon rallye à Max Tax et tout le reste e !!! ataovy combat tsara an ! Amin'ny 2010 ndray isika mifankahita sur piste e !!! je sais même pas d'ailleurs sur quelle voiture je vais courir ??
Sujet: Re: 2e Rallye FSAM 2009 - Dimanche 18 Octobre Dim 18 Oct - 19:17
zay vô mba nijery tany anaty speciale izany ny tenako é. Fa milay à Teo @ epingle ambohitsiroa no nijery za fa ny fidiran' i Mathieu teo no hitako tena propre tsara indrindra, miaraka @ le à fond hatrary ambany ary, Tena Grand ela bainina à
Sujet: Re: 2e Rallye FSAM 2009 - Dimanche 18 Octobre Lun 19 Oct - 9:37
Miarahaba an'ireo nandray anjara rehetra t@ ilay rallye FSAM II teo ary dia miarahaba manokana an' Guigui bone sy Iando iereo voaloahany...Nashemi sy Laurent ary Fredy sy Yachine
Nahafinaritra ny fampisehona nataonareo ary hita fa tena avo dia avo tokoa ny "niveau" ny rallye malagasy
Mankahery ireo izay tsy tonga hatr@ farany fa tojo olana ara teknika...@ manaraka indray eee
Mirary fahasalamana hoan'ireo niara-boana ary mankahery ny fianakavian'izy ireo ....
Sujet: Re: 2e Rallye FSAM 2009 - Dimanche 18 Octobre Lun 19 Oct - 9:48
bravo aux vainqueurs. première victoire de Guiguibone / iando vous le meritez les gars . bravo à nashemy, (c(est peut être du à la nouvelle livrée de la celica et premier podium pour la polo . un podium presk 100% asacm si ce n'est le club AMA avec Freddy. bravo à l'ascam.
9 arrivée sur 31 partants. il y a longtemps qu'o na pas vu autant de casse su run rallye. pourtatn elle ne s'annocait pas si difficiles que ça ça doit être du à) la pression de lé journée de compétition qui oblige les concurrents à attaquer à tout bout de champ.
ET BIG BIG BIG HOURRA pour la zazamaditra qui à fait le spectacle avec sa "petite" 205. grand ela . dasnune autre mesure, les 504 nous ont offert un beau spectacle aussi.
et btravo à tous les concurrents qui n'ont pu rejoindre l'arrivée. spectacle aloha D betsaka t@ ty éé (un peu trop même )
Invité Invité
Sujet: Re: 2e Rallye FSAM 2009 - Dimanche 18 Octobre Lun 19 Oct - 10:05
Andrew a écrit:
Bon rallye à Max Tax et tout le reste e !!! ataovy combat tsara an ! Amin'ny 2010 ndray isika mifankahita sur piste e !!! je sais même pas d'ailleurs sur quelle voiture je vais courir ??
Sujet: Re: 2e Rallye FSAM 2009 - Dimanche 18 Octobre Lun 19 Oct - 10:27
lahery a écrit:
Andrew a écrit:
Sali, fa taiza tampoka teo ela e ???
Ka tsy hita lesy fa nanaovan'ny sasany micmac de tsy misy bacquet intsony pour 2009 e !!
Mbola vao hitady indray hoe iza no omena spons @ 2010 !!!!
Sujet: Re: 2e Rallye FSAM 2009 - Dimanche 18 Octobre Lun 19 Oct - 10:32
andrew>> +10000 j'ai envie de voir les temps de nashmey et GGb fa tô otran sérré ihany ann. idem pour les M11 mba T hi-comparer hoe iza no mety nifampitana t@ polo tao en terme de performance