| | Sary sy commentaires SO6 Control II | |
|
|
| Auteur | Message |
|---|
Soafikov GrB

| Sujet: Sary sy commentaires SO6 Control II Dim 31 Aoû - 13:17 | |
| ireto ary ny sary ee Fa  Nilay be ry zalah dia  @ rehetra eee Manomboka aloha ny fanazavana ( mihaino tsara Ratsi aa)    |
|
 | |
Soafikov GrB

| Sujet: Re: Sary sy commentaires SO6 Control II Dim 31 Aoû - 13:34 | |
| Dia lasa ary ny pratique t@ ilay 309 trophée Andros (hihihi) reco aloha  izao izany ilay atao miaraka @ instructor chief  Dadah master  faly Dadah an! ary concentrer ve Ra Michigan zany sa...hihihi  |
|
 | |
Soafikov GrB

| Sujet: Re: Sary sy commentaires SO6 Control II Dim 31 Aoû - 15:27 | |
| Dia lasa ndray ny lesona manaraka @ 505 reco aloha (inscription virage droite )  de lasa Ratsi²  miosom-bovoka an (tsy maintsy be kitikitika)  vita kosa ilay fiara dia zao no nanaovan'i Vatandrakoto azy  Boum aaa!! hitako @ izay ilay E30 aa  Iza ary io ooo  Efa hoe tsy atao mifamatotra ny tanana (tsy nijery get ngambany ilay bandy io hihihi )  tsara ilay appel contre appel teo an (lesson @ manaraka )  |
|
 | |
Soafikov GrB

| Sujet: Re: Sary sy commentaires SO6 Control II Dim 31 Aoû - 15:30 | |
| SO6 control Promotion II  |
|
 | |
nirina58 GrB

Nombre de messages: 1357 Age: 31 Localisation: Antananarivo Date d'inscription: 01/05/2008
 | Sujet: Re: Sary sy commentaires SO6 Control II Dim 31 Aoû - 19:56 | |
| Bravo pour le reportage photo Soafahana, c'est tellement bien de revoir tous ces bons moments. La poussière et le vent ont achevé ma gorge après cet après midi. Une bonne classe et des élèves motivés = Facilité d'apprentissage et super ambiance. C'était un plaisir et j'espère que l'on aura permis à certains de se découvrir des talents de pilotes. Ayez une conduite sûre pour vous et les autres, pas d'alcool et autres au volant, entraînez-vous sur une aire dégagée et n'oubliez pas la réussite c'est: le travail, le travail et encore le travail. La victoire aime l'effort.
Mazotoa daholo mianatra "mm pédale" sy "inscription en virage"...
@ manaraka zay tsika vao tena hiditra techniques de pilotage avancées: pied gauche, appel contre appel, généralités réglages d'une voiture de course. |
|
 | |
Dzaomalaza wrc

| Sujet: Re: Sary sy commentaires SO6 Control II Dim 31 Aoû - 21:35 | |
| nafnaritra be les session, isaorana bdbd Chief Insructor sy ny tompon'ny fiara Namay sahady ny daba ny harivan'iny ihany eran'ny tanàna nanaovana révision |
|
 | |
Fred1302S M9

| Sujet: Re: Sary sy commentaires SO6 Control II Dim 31 Aoû - 21:46 | |
| mahafinaritra letsy ny firaisan-kina toy izao, bravo ! et chapeau pour nirina58 : la patience, la pédagogie, etc...
Fred |
|
 | |
thomas_radstrom GrB

Nombre de messages: 1538 Age: 34 Localisation: Sweden Date d'inscription: 03/07/2008
 | Sujet: Re: Sary sy commentaires SO6 Control II Dim 31 Aoû - 23:04 | |
| Ingahy Chief Instructor mihitsy no tena isaorana be ( Andeha hanao Nouvelle-Zélande aloha  ) |
|
 | |
emsics GrB

| Sujet: Re: Sary sy commentaires SO6 Control II Lun 1 Sep - 8:00 | |
| C'était un après midi génial. Je n'ai pas regretté un week end à Mantasoa annulé. Pour moi, l'objectif était double : apprendre à conduire vite (enfin pas trop lent) mais surtout aprendre à réagir vite et bien dans les situations d'urgence. si le premièr est plus ou moins atteint, si l'on se refère aux deux passages en virage à droite avec la 309 trophée andros (c'était plus facile car j'étais le premier à passer après le maître alors il suffisait de suivre sa trace, comme quoi si je part second dans une spéciale je pourrais bien réaliser un temps  ) et le premier passage avec la 505 . Mais pour le second objectif, c'est pas encore acquis à en juger la seconde passage avec la 505 où je me suis mêlé les pinceaux quand je me suis mis moi même en danger en freinant trop et peut être que je suis arrivé un peu trop fort dans le virage (j'étais le seul à passer la 3è). Comme quoi, il faut beaucoup d'entrainement. En tout merci à tous pour cet après midi. Il manquait peut être les So6 car pour le contrôle c'était le pied. Spécial thanks to The Chief Instructor at à Thomas et Michigan. a+ _________________ ''La seule course qui ne finit jamais : se dépasser'' (Porsche)
|
|
 | |
kirikou54 M10

| Sujet: Re: Sary sy commentaires SO6 Control II Lun 1 Sep - 9:34 | |
|  kiiiii, sambatra lesy lisany le!!! za tena ni-coince tanteraka (teny an_tsena .....) zao mipitrapitra fotsiny mijery sary milay e, am manaraka miezaka ny ho afaka (na hisy inona na hisy inona) saingy, efa niraté séance iray zao d sur fa tsy ahay ininnn.... refa mijery sary za d betsaka iany kay lisany no fantatro ... |
|
 | |
henintsoa GrB

| Sujet: Re: Sary sy commentaires SO6 Control II Lun 1 Sep - 9:40 | |
|  milay bé ééé!! soatra an'ny chief sy radstrom ary michigan am'lé nanolotena tam'ny fiara. Ny nouveauté tamin'iny ho an'ireo première promotion dé ny fitondrana propuls ary koa ny fitondrana fiara "trophée andros" henjana koa ilay vao manitsaka plot dia mi-saute tour fa tsisy anaovana correction tsony lé izy Ny anao révision tsy maintsy atao fa raha tany malalaka bé fotsiny mety foana ny atao --> mila plot na repère hi-marquena virage. merci pour le reportage photo  _________________ "piso : mampivika isan'andro"
|
|
 | |
michigan M10

Nombre de messages: 221 Localisation: tana Date d'inscription: 27/08/2008
 | Sujet: Re: Sary sy commentaires SO6 Control II Lun 1 Sep - 9:42 | |
| Masaka b e de manolotra fisaorana ho an'i Chief Insructor sy ny tompon'ny fiara.
Za mo zany zao taorinaniny d a efa naazo diploma sahady tany antrano e destructeur officiel de plot.
Sarotra zala le propuls fa tena mbola mila mianatra tsara a.Du travail ouz Chief Insructor zay.
Misy afaka mamerina kely eto ve ny resume anle lesona zfd o
Merci ho any rehetra e.
PS: aona zala le ketrika sy ze zvtr tokny hatao @ le 309(train io d ny arceau ko mety efa mila ketrehina an lol) |
|
 | |
Christophe B+ GrB

| Sujet: Re: Sary sy commentaires SO6 Control II Lun 1 Sep - 10:12 | |
|  Avant tout, je tiens a remercier Mr Chief Instructor et Mr Radstrôm. nilay be ilay ambiance sady nilay be ilay lecons..... je peux dire que j'ai vraiment apris QQC, théorie et pratique. en résumé zany ilay izy dia ireto ilay zavatra atao: tsara ilay traction mais personnelmnt je prefere la propulse, ca glisse bcp et ca va avec mon temperament, za tsy dia any am ilay propre sy temps ny tena tiko fa any am ilay O GORISA GORISA? fa tsy mandona GARAZY GARAZY GARAZY N AKOHO..... THANKS TO THE INSTRUCTOR AND THE CARS OWNERS _________________  |
|
 | |
Bigbang GrB

Nombre de messages: 1829 Age: 30 Localisation: Tana Date d'inscription: 26/02/2007
 | Sujet: Re: Sary sy commentaires SO6 Control II Lun 1 Sep - 10:22 | |
| nilay lesy izy zany za ndray 1er inscrit am cours manaraka a  aona ko io tanan'i President io zany  |
|
 | |
Rajoù wrc

| Sujet: Re: Sary sy commentaires SO6 Control II Lun 1 Sep - 10:30 | |
| Mankasitraka Mr Chief Instructor et Radstrom @ rehetraretra e! Milay ny ambiance dia faly mahafantatra ny bandy rehetra! kotrana zao no hatao bedebe mba ts hiverna tsony le oatran'iny e!  Fa misy bandy efa mahay an! Ny fomba haneoana fa mankasitraka ny fandavan-tenan'ny chief instructor sy ny tompon'ny fiara mantsy de oe refa miditra lesona manaraka de efa maitrisena le taloha! Merci @ le sary vivement le prochain!! P.S Lasako aty ny stylo anlah ra-Tsi2  |
|
 | |
| | Sary sy commentaires SO6 Control II | |
|