Sujet: Conseils sur carte graphique Mar 1 Fév - 17:02
K'aiz daolo!
Maty ny carte graphique-ko dia mila mividy za! Ny olana anefa tena ts hita tsony zay hovidiana satria be loatra le karazany ka sao mba misy afaka manoro hevitra leisany hoe inona no milay eto @ tanàna mba ts hividividianana entana fopla . Le @ vidiny antonony siora daolo
Nombre de messages: 927 Localisation: Andafin-driaka Date d'inscription: 04/05/2009
Sujet: Re: Conseils sur carte graphique Mar 1 Fév - 17:18
Aza miala @ ATI lesy copin a Rehefa 1Go d'efa milay dia 256 bits ny fréquence Ny vidiny somary lafo ihany fa ra mahita ol afaka hanafarana elà de ao @ Grosbill.fr feno sady mora kokoa noho ny eto @ tanàna
Nombre de messages: 1092 Age: 37 Localisation: Antananarivo Date d'inscription: 01/07/2009
Sujet: Re: Conseils sur carte graphique Mar 1 Fév - 18:02
Amiko ny Marque koa le fantatra ireny vidina, ohatra hoe Asus. Zaho zao t@ voalohany nampiasa le Eagles fa tsy mamely nefa de chipset GT9500 hono. Mi saccader @ RBR de novako
Sujet: Re: Conseils sur carte graphique Mar 1 Fév - 22:07
Avant d'acheter une carte, il faut répondre à ces 2 questions: - Quelle résolution vais-je utiliser? - A quel jeu vais-je jouer?
Si la réponse est: - entre 800*600 et 1440*900 - RBR uniquement
Alors voici mes conseils (je ne parle que de cartes ATI vu que j'ai abandonné Nvidia): - ATI 3650 (512Mo) comme celle que j'ai vendu à Big (demandes lui, ça marche bien et j'en ai encore une qui traine je crois) - Asus 4670 (1Go) comme celle que j'ai acheté à Big et refilé à Riry. Dans les résolutions citées, ça marche nickel - ATI 4870 (1go DDR5) bon, là c'est du haut de gamme d'ancienne génération. - ATI 5870 (1Go DDR5) mon futur achat
Voilà. Maintenant tu peux rajouter des modèles plus rares mais tout aussi bien: - ATI 3870 - ATI 4570 - ATI 3670 Tant que tu joues qu'à RBR et en résolution normale, ça devrait aller avec juste quelques ralentissements sous BTB
_________________ www.rallyesim.com Le Site du Rallye Virtuel Online.
Nombre de messages: 1829 Age: 30 Localisation: Tana Date d'inscription: 26/02/2007
Sujet: Re: Conseils sur carte graphique Mer 2 Fév - 9:55
J.Bee'ber a écrit:
Avant d'acheter une carte, il faut répondre à ces 2 questions: - Quelle résolution vais-je utiliser? - A quel jeu vais-je jouer?
Alors voici mes conseils (je ne parle que de cartes ATI vu que j'ai abandonné Nvidia): - ATI 3650 (512Mo) comme celle que j'ai vendu à Big (demandes lui, ça marche bien et j'en ai encore une qui traine je crois) - Asus 4670 (1Go) comme celle que j'ai acheté à Big et refilé à Riry. Dans les résolutions citées, ça marche nickel - ATI 4870 (1go DDR5) bon, là c'est du haut de gamme d'ancienne génération. - ATI 5870 (1Go DDR5) mon futur achat
Voilà. Maintenant tu peux rajouter des modèles plus rares mais tout aussi bien: - ATI 3870 - ATI 4570 - ATI 3670 Tant que tu joues qu'à RBR et en résolution normale, ça devrait aller avec juste quelques ralentissements sous BTB
lay carte azoko tany amla ko tena tsy nanenenako...c'est une super carte
Sujet: Re: Conseils sur carte graphique Mer 2 Fév - 10:20
Bigbang a écrit:
J.Bee'ber a écrit:
lay carte azoko tany amla ko tena tsy nanenenako...c'est une super carte
Nombre de messages: 1499 Age: 37 Localisation: Tana Date d'inscription: 15/09/2006
Sujet: Re: Conseils sur carte graphique Jeu 3 Fév - 9:30
Sady dokam-barotra kely nefa mety hanampy ny bandy rehetra ihany, ity misy olona afaka antsoina raha ohatra ka hanafatra piesy info ianareo ao amin'ny Supreme ao izy ary Zo ny anarany
izy indray dia tsy mividy hafa tsy ny misy ao amin'ny Grosbill ary eo @ 7-15 jours ny delai de livraison ny vidiny dia izay hitanareo ao am Grosbill ihany + 250.000 fmg port
Nombre de messages: 102 Age: 28 Localisation: Iarivo Jungle Date d'inscription: 25/03/2010
Sujet: Re: Conseils sur carte graphique Jeu 3 Fév - 11:42
TsitsiGalli a écrit:
Sady dokam-barotra kely nefa mety hanampy ny bandy rehetra ihany, ity misy olona afaka antsoina raha ohatra ka hanafatra piesy info ianareo ao amin'ny Supreme ao izy ary Zo ny anarany
izy indray dia tsy mividy hafa tsy ny misy ao amin'ny Grosbill ary eo @ 7-15 jours ny delai de livraison ny vidiny dia izay hitanareo ao am Grosbill ihany + 250.000 fmg port
MP ho an'izay mila ny num-ny
Za zao hatra@ zao mbola tsy nahazo an lé num akory an