Sujet: Re: Jovenna 2008 Mer 16 Avr - 10:44
D miandry lisitra zany anaovantsika pronostic!! mais pour l'instant je vois de belles surprises. Comme il y a plein de nouveau (pilotes et voitures) ce sera difficile de faire un pronostic pour ce premier rally Evidemment mon pilote favori Nashemy, je le vois dans les 5 premiers
Sujet: Re: Jovenna 2008 Ven 18 Avr - 18:03
ramatoa a écrit:
D miandry lisitra zany anaovantsika pronostic!! mais pour l'instant je vois de belles surprises. Comme il y a plein de nouveau (pilotes et voitures) ce sera difficile de faire un pronostic pour ce premier rally Evidemment mon pilote favori Nashemy, je le vois dans les 5 premiers
misy pari Rally jovena ao amin'ny forum rally live http://forums.rally-live.com/fr/ index forum>forum francophone>Jeux sujet : Prono Inter (fa amin'ny herinandro manomboka amin'ny alatsinainy)
tongava ao dia mba maromaro no manao pronostic rallye Jovenna
_________________ ''La seule course qui ne finit jamais : se dépasser'' (Porsche)
Nombre de messages: 857 Localisation: Iarivo Date d'inscription: 25/03/2008
Sujet: Re: Jovenna 2008 Lun 21 Avr - 10:12
His a écrit:
- nahita an'i Mathieu sy Davonjy nanao reco
Ina no entiny Matio @ty zany hono?? 205??? sa ny 504 an'i davonjy!!!
Au fait vao reko t@ bigbang teo fa nifanena t@ lé Subaru an'i Dahery ( ex-hery be) hono lery omaly teny andoharanofotsy dia notaritina lé fiara fa nigebona !!!!!!!!!!!!!!!!!! ....misy mahalala misy² kokoa ve??? ...en tout cas enganie ka ho vita à tps ny fiara ra izany!!!!
Dernière édition par Dodanen le Lun 21 Avr - 10:19, édité 1 fois